Τ' άστρα
δεν έχουν δάκρυα
για τις ρυτίδες μου.

Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΘΗΚΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ "Η Ραψωδία των Ασημάντων"

 
Με μεγάλη επιτυχία έγινε την Παρασκευή 19 Νοεμβρίου, στο Χατζηγιάννειο μέγαρο η παρουσίαση του βιβλίου μου "Η Ραψωδία των Ασημάντων".

    Πάνω από 200 άτομα παρακολούθησαν την ανάλυση από τον συγγραφέα ΘΩΜΑ ΨΥΡΡΑ και τον ποιητή ΚΩΣΤΑ ΛΑΝΤΑΒΟ και γέλασαν, νοστάλγησαν, συγκινήθηκαν από τα αποσπάσματα που διάβασαν με μοναδικό τρόπο ο ηθοποιός και σκηνοθέτης ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΙΑΝΟΣ και η ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΟΥΛΗ, καθώς και με τα τόσο τρυφερά παρένθετα κείμενα της ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΠΑΝΑΓΟΥ και την συνοδευτική μουσική της μοναδικής ΕΛΕΝΗΣ ΚΑΡΑΪΝΔΡΟΥ.
    Θέλω από την καρδιά μου να ευχαριστήσω όλους όσους με τίμησαν με την παρουσία τους και μοιράστηκαν μαζί μου μια ευτυχισμένη μου στιγμή, και να τελειώσω με μια στροφή από τον πρόλογο του βιβλίου:
         "....κι αν κάπου έσφαλα
             -για όσο καιρός μένει ακόμα-
               το μόνο που μπορώ
               είναι να επανορθώσω.
               Πάει να πει
               να ονειρευτώ ξανά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου